aşk

Gerçekten aşık olunurmu ? Aşkın Anlamı Nedir ? |Webteknem Yeni Nesil Paylaşım Blogu



Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle çok farklı bir konuya değinicez. Webteknem olarak gerçekten çok büyük bir hazırlık içinde bu yazıyı derledik.Gerçekten çok ilginç olacak ama güzel bir konu olacağını düşünüyorum lafı fazla uzatmadan başlıyalım. Unutmadan belirtelim biz bu konuda beşeri aşkı yani insanlar arasında olan aşka değinicez.


Aşk Varmıdır ? 

Evet arkadaşlar aşk konusu gerçekten çok farklı bir konu.Her insan aşık olabilir ; 100 yaşında ki adam da 12 yaşında ki çocukta,zengini de fakiri de nasıl diyim her insan ne olursa olsun dili,dini,ırkı aşık olabilir.

Asıl konu aşk var mıdır ? Aşk bence vardır ama kimilerine göre yaşadığı küçük bir hoşlanma olayı aşktır kimilerine göre deli gibi sevse de o şey aşk değildir.Günümüzde de gerçek aşk olayının çok az olduğunu düşünüyorum insanlar 1 ay içinde sana aşık oldum diyebilcek kadar düşüyor.Ve 1 ayda aşık olunabileceğini düşünmüyorum.


Aşk Nedir ? 

Öncelikle uzmanlar aşık olma olayının 2 saniye de gerçekleştiğini söylüyor buna katılıyorum fakat bunun biraz yanlış yansıtıldığını düşünüyorum.Çünkü aşık olma olayı evreler şeklindedir ;


Hoşlanmak>Sevmek>Aşık olmak.
Ve son evre yani aşık olma olayı gerçekleşene kadar hoşlanma olayı ve sevme olayını tam anlamıyla kavranmasını gerektiğini düşünüyorum.Hoşlanma olayı çok basit birşey yoldan geçenden bile hoşlandım diyebilirsiniz.Sevmek ise o kişinin karakterine kadar inip onu her haliyle kabullenmektir.Bu 2 olay tam kavranıp sağlam temeller üzerinde yürünürse gerçek ''AŞK'' olayı gerçekleşir.

Nedir gerçek aşk ? Aşık olduğu kişinin bir gözü bile olmasa onda o kusuru görmemektir.Aşk öyle birşeydir ki aşık olduğun kişi sadece kalbine işlemez vücudunun heryerine işler kim gelirse gelsin aşık olduğun kişiyi koparamayacak kadar içine işler.Aşk ismini duyduğun anda kalbinin hızlanmasıdır nefesinin kesilip sadece ona odaklanmandır.Aşk öyle birşeydir ki gözlerine baktığın an bütün zamanın durduğuna inanmandır.Gökyüzünü unutmandır aşk güvendir o kişiye herşeyden çok güvenmektir.Aşk dünyanda ki tek kişinin o olmasıdır.Saçının telini gördüğün an senin için hiçbişeyin önemsiz olduğunu anlamaktır.Her seferin de iğrençleşse de herşey sadece onu istiyorum diyebilmektir.Hastalandığı an bütün gece ona birşey olacak mı diye uyuyamamaktır.Aşk öyle birşeydir ki ; 


Tek bir yaşamı iki kişi yaşamaktır.

Şimdi siz gerçekten Aşık mısınız sorgulamanızı istiyorum.

About Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.